Dodací podmínky a způsob platby
Zaslání zboží
Zboží, které má být zasláno zásilkovou službou, musí být potvrzeno prodejcem. Zákazník e-mailem obdrží automatické potvrzení přijetí objednávky. Touto zprávou dáváme na vědomí zákazníkovi, že se na objednávce pracuje. Tímto okamžikem je uzavřena kupní smlouva. Kromě automatického potvrzení přijetí objednávky, dostane zákazník upozornění od dopravce, že byla zásilka předána zásilkové službě a kdy bude doručována.
Dodáváme zboží v rámci České republiky.
Dodací lhůta
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodejce dodáno v co nejkratší době zásilkovou službou dle doby dodání uvedené u každého produktu od závazného potvrzení objednávky. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
V době zvýšeného zájmu o produkty se dodací lhůta může prodloužit.
Způsob uhrazení ceny za zboží a doprava
Zákazník má na výběr ze tří způsobů úhrady kupní ceny za zboží:
- zboží je možné v plné výši zaplatit bankovním převodem
- vkladem hotovosti na bankovní účet
Zásilka se zbožím nebude obsahovat daňový doklad. Daňový doklad vám pošleme elektronicky.
Zboží je dováženo ze zahraničí ve velmi vysoké kvalitě se zaměřením na nejlevnější možnou dopravu s cílem nabídnout nejlepší cenu zákazníkovi. Zboží je objednáno od dodavatelů po přijetí objednávky od zákazníka a jejím zaplacení.
Doručovatel | Cena dopravy | Doba doručení |
Česká pošta - Balíkovna | 39 Kč | 10-45 pracovních dní |
Česká pošta - Balík na Poštu | 79 Kč | 10-45 pracovních dní |
Česká pošta - Balík do ruky | 69 Kč | 10-45 pracovních dní |
Upozorňujeme, že dodací podmínky se mohou lišit v závislosti na daném produktu.
Převzetí zboží
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. V případě poškození samotného zboží zákazníkovi bude poskytnuta sleva nebo bude zasláno nové zboží.
Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Doporučujeme si zkontrolovat, zda došlo veškeré objednané zboží a jejich množství v pořádku a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace tohoto rázu nebude brán zřetel.
Storno objednávky
Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží zákazníkem:
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, doporučujeme nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování včetně prodejního dokladu, českého návodu
a veškerého dodaného příslušenství poslat na vlastní náklady zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).
Po obdržení takto vráceného zboží prodávající nejpozději do 30-ti dnů, ale zpravidla obratem zákazníkovi vrátí zpět částku, zaplacenou za zboží, způsobem, na kterém se oba dohodnou.
Storno objednávky ze strany prodávajícího:
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět způsobem, na kterém se oba dohodnou. Prodávající má právo objednávku stornovat také
v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje. Vyjímečně může prodejce požadovat po kupujícím souhlas s tím, že objednávka je závazná a že ji není možné stornovat, pokud kupující souhlasí se závaznou objednávkou, není možné, aby ji později zrušil.
Storno objednávky ze strany kupujícího:
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží „na objednávku“, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.
Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem
Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem probíhá elektronickou poštou na email: info@potahov.cz nebo využitím kontaktního formuláře:
Tyto dodací podmínky jsou účinné ode dne 1.10.2023